Catchup - fredag 5/2 - del 1

Den här dagen vart den mest händelserika ever asså!! xD En jävligt adrenalinfylld dag :D

Tobbe sov hos mig oså drog vi in till stan på studiebesök på nån liten biograf vid Östermalmstorg - Zita. Där skulle vi kolla på bilder och videoklipp av olika slag och sen disskutera dem. En av uppifterna va att vi skulle se saker från olika persperktiv, men det faliade hon som ledde allting med STORT! Tydligen får man inte utrycka sina åsikter om hon anser att de är "fel". Mern jag skadades inte av det. Jag sa vad jag tyckte o tänkte och det va HON som mådde illa av det. 

Jag orkar inte dra hela historien men kan sammanfatta "snabbt" att vi kollade på bilder på olika människor som dött där det brevid står andra och ler. Hon kvinnan som "föreläste" mala på om hur hemska de här bilderna va och hur folk kan tänka sig stå o flina när någon är död. Då räckte jag upp handen o drog kommentaren: "Men är inte det precis samma sak som de som står och poserar över en död älg och ler över sitt byte?" -  då fick hon ju nästan panik o fatta inte hur jag kunde säga något sånt, då fortsatte jag med att varför ska människor få döda djur men inte människor, o att djur har högre värde än människor o att jag hellre skulle döda en människa än ett djur. Då applåderade en kille åt mig o sa att det va det bästa han hört idag (kan även säga att han tidigare under föreläsningen kommenterat saker hon kvinnan inte gillade så när jag väl sa mina kommentarer så bara exploderade allt). Då fick hon ett allvarligt psykbryt o sa att hon mådde illa av det jag säger att jag är helt jävla äcklig o att hon aldrig i livet hört något sådant hemskt. Hon stod en stund o förökte komma på hur hon ska fortsätta men hon va så skakad att hon gick ut o störtgrät på kontoret. Min lärare gick ut till henne o kom sen in o sa att Kvinnan inte orkar fortsätta föreläsningen så alla kan åka härifrån. Jag satt då o bara log av skadeglädje samtidigt som jag skakade som en dåre av all adrenalin som sprutade i kroppen. Jag va så himla upphetsad o nästan arg att jag nästan blev hysterisk o höll mig för att inte gråta. Skönaste känslan ever!! Jag är väldigt nöjd med vad jag lyckades åstakomma genom att bara säga vad jag tycker o tänker. Har faktiskt aldrig fått någon att gråta av det, och det va inte ens ett personligt påhopp, jag bara kommenterade bilderna.

MOAHAHAHAHAH!! Amanda is real evil bitch! :D


Kommentarer
Postat av: Random

Du är förjävla häftig faktisk. Sjuuuuuukt cool som får folk att gråta och andra att hata dig. Nejmen faktiskt, superimpad är jag. Keep it up! Kommer nog gå skitbra för dig i framtiden. Äckel.

2010-02-07 @ 22:02:21
Postat av: Amanda

Svar till Random: Jag vågar åtminstone stå för vad jag tycker. Det är ni som är äckliga som tycker att det är okey att döda oskyldiga djur. Hon kvinnan va så jävla svag o patetisk att hon inte ens klarade av att disskutera med mig, och sån verkar du oxå vara. Om du tycker att det är fel att bry sig om djur så är det du som är sjuk!



Förresten är du så jävla feg att du inte ens vågar säga vem du är. Alltså vågar du inte stå för vad du tycker. Säg det till mig face to face så kan jag ta dig på allvar, jag är inte rädd för någon. Kan inte lista ut vem du är, känner inte någon som bor runt roslags näsby, ingen jag bryr mig om iaf..

2010-02-07 @ 22:20:58
URL: http://lunacii.blogg.se/
Postat av: Random

Jag kan gladeligen diskutera det med dig. Ska vi säga torsdag?

Det är Sofie btw, i din klass.

2010-02-08 @ 16:27:24
Postat av: Anonym

Tycker den där föreläsaren lär fundera äver att byta yrke. Din åsikt här är absolut rätt! Människan är ett monster generellt sett.

2010-02-12 @ 01:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0