Ensam inatt och många nätter framöver..

Hatar att behöva vara ensam, men nu är ensamheten värre än någonsin. Att veta att den du älskar mest inte älskar dig tär på en så sjuukt mycket. Det äter upp en inifrån..

Jag har fortfarande inte accepterat det, jag kommer inte ge upp än, men måste börja släppa på det. Det kommer förgöra mig annars. Kommer gråta mig till sömns flera nätter till, illamåendet kommer vara där och förgöra min kropp, men jag hoppas det lättar efter ett tag. Det kommer vara det svåraste jag någonsin gjort, men jag måste släppa det. Har en sån fruktansvärd huvudvärk efter allt gråtande att jag bara vill smälla huvudet i väggen för att få det att sluta..

Jag älskar dig och kommer alltid göra det
Jag finns här ett tag till om du behöver mig
<3


Jag får ta och hålla mig till mitt motto som jag haft i många år nu


LIVE TO LOVE AND TRUE LOVE WILL FIND YOU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0