I'm gonna hit the city

Fixade naglarna nyss, nu känner jag mig hel igen! :D
Ska få några timmars skönhetssömn inatt hade jag tänkt så ska nog sova nu. Är lite röd om kinderns efter solariet så hoppas det går över tills imorrn. Ska en timma till skolan och skriva på projektrapporten o sen bär det av till stan i möta IVY ^^ Vi ska fixa några grejer o antaglingen fika :P Kom på att jag fortfarande kommer kunna dricka chailatte nästa vecka, det finns ju Is-Chai! :D:D lycklig amanda!


HAHA! Veronika är vampyr-versionen av mig

Natti natti ^^


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ah, jag valde mellan syoss och tresemme, men eftersom tresemme innehöll en liter var, är det mer lönsamt för mig som är student, och i tell ya - det är såååå värt pengarna. mitt hår är inte ens torrt längre :*

2010-02-03 @ 10:52:13
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0