In loving memory

Har inte gjort något alls idag. Mår bara sämre och sämre. Har legat och "sovit" i flera timmar, eller typ halvsovit. Har ingen ork i kroppen, vill bara dö just nu. Ingenting spelar någon roll längre, allt är bara grått, tomt.. Veronika och Lo försöker göra mig glad, vi va hemma hos honom igår o käkade glass och kollade på Supernatural. Men det va min och Tobbes grej, vi kollade alltid på det tillsammans, Heroes oxå. Kan inte kolla på de serierna utan att få ångest över att han inte är där. allting ger mig ångest...

Har sån fruktansvärd huvudvärk av allt gråtande att jag nu ska försöka sitta upp och göra nåt. Blir nog att jag kollar på Transformers. Jag o älsklingen skulle ha sett tvåan, men vi gjorde aldrig det. Så får se den nu.. ensam.

http://www.wallpaperez.net/wallpaper/movie/Transformers-Bumblebee-304.jpg
Bumblebee är min absoluta favorit! Gråter alltid när han blir skadad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0