(13:20) In School

Har redigerat klart mitt Naturreportage om Djursholm typ :) Den blev helt okey så vi får se om den sänds eller inte. Flera andra har oxå gjort naturreportage så vi får slåss om sändningstiderna. 
Jag skulle kunna göra ett bättre reportage, men orkar inte xD Pallar inte vara innovativ och kreativ. Kör på den enkla stilen bara. Har däremot med en 30STM låt istället för de klassiska pianosymfonigrejsen ^^

Det ska va en bild här men skolans datorn ville inte lägga in den :( Den bara stängde ner internet.. Fixar det senare.


Mamma kommer och hämtar mig om en timma drygt. Vi ska åka till Himmelska hundar där jag även ska filma och försöka få ihop till ett nytt reportage. Så tills dess ska jag finputsa naturreportaget, visa det för min lärare och sen slappa lite :) Har redan gjort research och grejer så inte så mycket mer jag kan göra. Sen är det bara ett reportage kvar att filma och klippa. Det blir nog någonting om dans/musikal eller teater i Danderyd. Syrran ska ju spela i nån form av pjäs/uppspel på Djursholms Slott.
Annars kan ni gärna komma med ideér ^^ Allt är välkommet! :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ivy

vilken 30stm låt? :)

2010-02-24 @ 01:11:40
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0