Jag kommer bli fett spinkig!!

Har gått ner 2 kilo sen jag piercade mig i fredags. Om det här fortsätter lär jag gå ner nästan 10 kilo innan jag kan äta riktig mat igen! Kan verkligen inte äta, det är sjukt jobbigt o gör ont. Vätskebrist lär jag inte få iaf, dricker hela tiden o suger på isbitar.

Fick ett sms av min chef imorrse att hon är sjuk så passet idag är inställt - SKÖNT! Så nu ska jag snart dra till Mörby C med syrran o försöka hitta något flytande jag kan "äta". Hatar yougurt, men få nog tvinga i mig för att inte bli helt utmärglad. Tar vitaminpiller för veggos och dricker C-vitaminbrustabletter för att läkningen ska gå fortare. Får i mig lite näring på så sätt så lär inte dö.. Men smal lär jag nog bli. Och ju mindre man äter, desso mer krymper magsäcken så när jag väl kan äta igen kommer jag inte kunna äta så mycket. På så sätt kan jag hålla min nya lilla vikt ^^ Vill ju inte bli tjock igen! hehe Ska till apoteket o köpa munskölj oxå. Ska fråga dem o de vet vilken som är bäst för piercingar, men har hört att Tech 2000 är det man ska ha. Någon som vet om det
stämmer?

http://www.whatcauses.net/wp-content/uploads/2009/10/anorexia-nervosa.jpg
Min framtida look?

Dricker te nu med lite socker i för att fylla på magen, den kurrar så fruktansvärt..
Kom gärna med tips på vad jag kan få i mig!

puss <3


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

EWWWWWWWWWWWWWWWWW O__________O

amandaaaaaaaaa, skärp dig :< inte svälta, gymma istället om du vill bli smal! 8D



svar:

hahaha, okeei , woooh! 8D

2010-02-07 @ 13:50:26
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0