Jag vet vad jag kan äta!!!

(Skulle ha postat det här inlägget kl 19 men mitt internet har krånglat. Men nu kommer det ^^)

åhh så gott!! :D Har suttit och tryckt i mig supermosat potatismos. Har massa soyamjölk i så att den ska bli lös, men fortfarande inte rinnig. Den skulle kunna varit lösare men det är så äckligt då så fick lida lite. :P Känner hur min mage tackar mig nu. Har bara druckit juice, vatten, ischailatte och te idag så skönt med fast(are) föda :D

Va ju iväg med syrran till Mörby C så då inhandlade jag aprikoskräm, soyachokladdryck, grapefruktjuice och piggelin. Nu har jag veckans "måltider" iaf så borde klara mig. Kan äta av mitt potatismos oxå om det blir något kvar efter att päronen tryckt i sig det. De är ju inte sådär jätteglada över att jag piercat tungan så de bryr sig inte om jag svälter - jag får skylla mig själv helt enkelt xD


Asgod fruktdryck utan socker och tillsattser!

Nu ska jag nog kolla om det finns något vettigt på tv, annars kollar jag på Sommaren med Göran! ^^
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0