Let me see that body movin'

Peppar som faan till ikväll med massa musik!! Dansar lite här för mig själv i rummet :P Ska duscha nu och sen börja klä på mig. Det blir avklädd dresscode ikväll men men stövlar så fryser man inte ihjäl..

Ska förbi Jasmine först såklart sen så drar vi och förar på stureplan (såklart) innan vi partar vidare ^^ Vi får se vart vi hamnar ikväll. Står på VIP-listan på Montage så kanske drar dit en stund (fastän jag tycker stället är fett läskigt.. Men de ska rensa bland folket tydligen så det kanske blir bättre stämning ikväll ^^ LJUSARE stämning..) Om det suger där drar vi nog till Nype, bättre folk där ^^

http://www.stattnattklubb.com/images/vip.jpg

Nu ska jag skynda mig! Kanske hinner posta en bild på kvällens outfit sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0