MUMSI!!


Sexigaste piercingen ever! Ska fan göra den när jag tröttnat på min <3


Har njutit av en skål aprikoskräm - lågkaloriversionen.. Vill ju inte bli tjock! Den lär jag leva på ett tag då jag idag fick svårigheter med att få i mig potatismos, började göra alldeles för ont :"/ Kom oxå på att jag har såna där rosa plastskedar hemma, har ett helt sett med tallrik, skål och bestick ^^ De gör inte ont om de råkar stöta till kulan, stålbestick är INTE skönt att äta med just nu - tro mig... Plus att det känns lite roligare, sitter ihopkurrad under ett täcke i sängen med benen i kors och äter :P Back to the young days. Börjar känna mig gammal faktiskt, men blir alltid lite gladare på helgerna på jobbet då jag träffar massa gamlingar, känns som en hel livstid tills jag blir som dem hehe... och det är just vad det är. Fast vill egentligen inte bli sådär gammal :/

Haha, jag lyckas alltid komma fett off-topic xD Nu ska jag nog hämta en till skål kräm innan jag gör mig iordning för sängen. Min mage kurrar på natten o väcker mig annars, för har så otrolig snabb ämnesomsättning och allt jag får i mig är största dels vätska så det går ju bara igenom kroppen o håller inte mig mätt en längre tid. Så nattmål FTW!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

skiiit snyggg piercing!

2010-02-09 @ 22:57:54
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: Anonym

snabb ämnes omsättning my as.. då vore du smal

2010-02-13 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0