ooomphaaaa


Lunacii <3 överexponering

Kan inte säga R! fett irriterande asså xD Lever på isbitar i princip, försökte få i mig lite mat idag men det gick sisådär.. Mosade massa överkokta makaroner och blandade med soyamatlagningsgrädde i en droppe ketchup. Smaka inte så värst gott men fick lite i magen iaf. Ser framför mig hur kilona lär rasa veckan som kommer. Ska försöka hinna köpa mig en drickyougurt innan jobbet imorgon åtminstone så att min kropp orkar göra något.  :)

Ni som inte vet vad jag snackar om måste verkligen undra xD hahaha va roligt om jag inte skulle berätta hehe :P nemän, ska berätta imorgon vad jag haft för mig de senaste dagarna. Men kan avslöja nu att jag är ett stycke metall tyngre ;) Likaså är Louie, Tobbe och Jasmine :D

Nu ska jag sova o hoppas på att den inte ramlar ut under natten, kan inte skruva åt den om det skulle behövas för är så svullen!
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

vart fan är håret :oooo

2010-02-07 @ 00:22:51
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0