Övar på mitt framtida jobb

MARISSA BURNS TREY


Har skickat 16 mail till olika klubbar, festivaler och arrangörer för att promota mina älsklingar. En festival har svarat och de har fullbokat iår men jag bad dem att tänka över MBT till nästa evenemang ^^ Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i mailet men jag skrev några rader och länkade till deras MySpace <----- KLICKA!

Hoppas det blir bra :P Jag lyckas alltid få som jag vill på ett eller annat sätt och om jag inte lyckas fixa dem en spelning så har jag failat stort >.< Jag vill ju jobba i musikarrangemangsbranchen sen och ska plugga lite företagsekonimi och projektlednig sen så bara att börja nu!

Men ska nog sova nu, ska till stan me IVY imorrn/idag så ska upp i skaplig tid ^^
Natti Natti och glöm inte bort att lyssna lite på MARISSA BURNS TREY!



Kommentarer
Postat av: Bennie

Asså.. Amanda! Shit! :D

Sjukt jävla schysst verkligen!!! :)

2010-02-10 @ 22:15:11
Postat av: Amanda

Ingen fara ^^ Det är bara kul jue :P Loggar in på msn nu btw älskling ^^

2010-02-10 @ 22:25:41
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0