Pommelishious

Bakissöndag - en ny tradition i mitt liv? Man vet ju vad man ska göra för att undvika att må så himla dåligt men ändå kör man på värre nästa gång xD Har ätit så fruktansvärt mycket idag (iaf i jämfört med vad jag brukar äta). Vart assugen på pommes frites för en stund sen så hoppas mamma kommer hem med en påse nu ^^ Har knaprat gurka, sallad och fetaost en stund för att dämpa suget.

http://www.corporateathletes.com.my/wp-content/uploads/2009/11/cancer4.gif

Har ju lov veckan som nalkas så ska försöka hinna fixa lite skolarbeten och även festa en hel del. Vill så gärna sticka till Göteborg på fredag så hoppas jag kommer iväg :)

Vad ska ni hitta på?
Om nån har lust kan vi ta en fika och snacka massa skit (mina specialiteter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0