The children of a lesser God

Tobbe har prov i religion. Jag fick alla rätt på nästan alla mina religionsprov så jag förväntar mig att han oxå får bra resultat. Det är ju inte svårt precis :P Vi ska hem till mig när han är klar o mysa ^^ Lär kolla på massa Heroes avsnitt :D Måste åka o handla oxå, ska inhandla massa bär o frukter o juice o annat gott :) Börjar mitt nya nyttiga liv imorgon, eller ahh, måste ha så en vecka iaf xD


Är faktisk sugen på o tatuera mig..men lär vänta ett tag. En sak i taget :P


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

har du fortfarande karrriiiin i religion? 8D hälsa henne från mig, hihi.

skulle du komma hit i helgen eller? :o



svar:

VADÅ SPARV? xD skrev jag det? HAHAHAH

jag vet, det är helt sjukt! :ooo

om du kommer hit kan du få testa tresemme, allså, mitt hår blir FÖR fett O_O hahhahahaha

2010-02-04 @ 18:10:41
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0