Time to change?

Eftersom mitt liv bara vändes uppochner åt helvete för en tid sen så funderar jag på att köra om på nytt. Jag kommer ju vara samma Amanda såklart (lika crazy!) men bara typ se över mig själv, träffa nya människor, hitta på massa nya galna äventyr, köpa nya kläder o sånt.. Funderar även starkt på att färga håret rött! Inte knallrött, utan mörkt/vinrött typ. Dety är skitsnyggt på både mig och syrran - vi kan ju inte tappa tvillingstämpeln! ;D Kommer ha kvar det mörkare underhåret men med röda slingor och nyanser ^^

Vilka är för och emot?
Kommer sakna det blonda men behöver förändringen. Kan ju bara gå tillbaka till det blonda annars ;) Det är ju en fördel att vara blond när man går ut. Det vet jag nog :P Men jag är jävligt sexxy i mörkt hår oxå så det kan nog gå iaf.


Syrran i rött hår


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Do it!!!



Jag känner att d kommer o hända en hel del crazyness nu närmsta tiden ;)

2010-02-26 @ 14:43:32
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: Bennie

Ba gor de!! Du hade val det for ett tag sen? Hade for mig det var skitsnyggt:)

2010-02-27 @ 13:15:46
Postat av: t a k a i ♥

färga sådär brunrött du hade när du var skate-trash, assnyggt

2010-02-27 @ 16:46:16
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0