Disease to Body

Har äntligen fått i mig lite riktig mat för första gången på 5 dagar!! Så sjuuukt gott!! Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli såhär svårt att hålla sig ifrån mat men det är väldigt påfrestande. Höll på o somna hemma hos Jasmine idag för har inte fått i mig nån energi lixom. Det där smoothiestället har de stäng ner o är nu en frisörsalong så ingen smoothie till mig idag :( Köpte mig en påvägen hem däremot - Chiquita, Mango-Passionsfrukt ^^ Den va grymt god!

Till middag åt jag nu iaf spaghetti, som jag bröt i små, små bitar innan jag kokade dem, och soyasfärs med extra soyamatlagningsgrädde. :) Det måste vara lite krämigt och lätt att svälja för att slippa tugga så mycket. Vill ha mer, men min mage är ju så ovan att äta så får vänta en stund innan jag kan ta mer. Vill ju inte töja ut den o bli ett fetto. Förstår inte hur mycket folk kan äta ibland. Jag tycker jag äter sjukt mycket men vissa överdriver ju verkligen. Speciellt folk i skolan! Hatar att behöva stå o vänta i kön på alla tjocka tröga köttätare som står o slevar upp lass på tallriken. Jag borde få min egna kö.. Varför ska jag behöva vänta på kadaverätarna för? Och det borde även finnas en regel, att alla med BMI över typ.. låt oss säga 21 måste släppa fram de andra som faktiskt behöver mat.

Men tyvärr verkar normen vara (och därför styrs landet av;) feta, dumma, fula KÖTTÄTARE, som även har dålig klädsmak. Så jag får väl sätta mig i ett hörn och hålla mina vettiga synpunkter för mig själv. Det är ju det ni vill? äckel..



Its out with the old and in with the new,
Goodbye clouds of Grey, hello skies of blue
A dip in the pool, a trip to the spa
Endless days in my chaise
The whole world according to moi

I want fabulous,
That is my simple request,
All things fabulous,
Bigger and better and best,
I need something inspiring to help me get along,
I need a little fabulous is that so wrong?



Kommentarer
Postat av: Anonym

a för du har ju JÄVLIGT snygg stil. :)

2010-02-14 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0