Silent welcome, empty bedroom, wake up alone

(Måndag - blogg.se funkade inte så inlägget kommer nu)

Jag och Jasmine va o vandrade runt på stan idag. Vi hade inget egentligt mål utan bara gick o gick o gick tills vi höll på o förfrysa så då åkte vi hem till henne. Det va skönt att bara gå runt och prata om allt mellan himmel och jord :) Jag försökte tänka på roliga saker och det funkade delvis. Men hela tiden kom det upp saker som påminner mig om dig. Det går inte att undvika att tänka på allt vi gått igenom och allt roligt vi gjort. Jag förstår fortfarande inte varför du gör som du gör. Allt kom så plötsligt. Men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och kommer göra det ett tag till..



Whenever I miss that someone
I try not to think hard 'cuz then the tears come
And the tears run down your cheek
You can't speak bubububut sudden' sudden' the pain increase.
'Cuz youre messed up, fed up, stressed up,
'cuz they're up and you're down and messed up




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0