When you're messed up, stressed up

Ska försöka sova snart, men det är så jävla svårt att sova!
Allting är bara svårt - kan inte sova, men kan inte heller gå upp på morgonen. Är som en zombie bara. Gå ner i vikt gör jag oxå då jag inte har ork att äta mer än en gång om dagen. Mår bara illa hela tiden, både av nerver, stress och sorg. Magsår nästa? Reste mig nyss upp ur sängen och kolla mig i spegeln, känner mig så sjukt sliten, men ser ändå fräsch ut? Såg då oxå att min mage knappt existerar, hoppas arslet försvinner nu oxå. Sorg kanske klär mig..? Inte för att jag gillar det, men bra att åtminstone någonting inte är helt negativt.

Imorgon är det skola - praktik med min "kära" klass. Vet inte om ALLA hatar mig, men ingen snackar med mig iaf. Fast iofs, två killar sa typ en mening till mig i tisdags, men vet ändå inte om de gillar mig..? Vår lärare skulle snacka med de i klassen och be dem tagga ner, vet inte om hon gjort det men än så länge har jag sluppit diskussioner. Jag har inget emot att disskutera men just nu har jag inte lust med det. Jag vill helst bara vara en skugga som är där utan att någon lägger märke till en. Ska stänga in mig i ett redigeringsrum imorrn och klippa ihop mitt naturreportage. Filmade ju idag men det blev typ bara skit.. får se om det går att göra något av det, måste bestämma låt och så! Gud vad mycket man måste tänka på >.< TV är inte alls min grej, speciellt inte journalistikdelen.. Blir hellre läkare än journalist förfan! Men måste ta mig igenom praktiken, det är bara att göra de 3 reportagen man måste göra och sen OUT! Längtar tills allt är över..




btw..Skriver jag för mycket?
Jag har lixom bloggen för att kunna skriva av mig, så det blir ju mycket text, men samtidigt vill jag ju inte att ni läsare blir uttråkade.. Så säg till om det är för mycket text så kan jag försöka hålla mig kort..


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

skriv skriv!

det är kul att läsa. och om du behöver skriva, ska du skriva :D

2010-02-20 @ 20:38:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0