More than meets the eye

Drömde om oss inatt igen, men nu va allt bra.
Vi snackade, jag kysste dig och allt bara ljusnade.. Kan det gå i verkligheten? Jag måste hitta på något, för som det är nu kommer inte gå i längden.

Aja, nu ska jag iaf försöka pallra mig ut från rummet där jag varit barrikerad de senaste dagarna. Måste filma lite så sticker till djursholm såfort jag är klar. Orkar inte fixa mig så värst mycket, bryr mig inte om jag ser ut som ett helvete, ingenting spelar nån roll längre.. Skulle ha filmat med Jasmine igår, men det va så dåligt väder. Vädret suger idag oxå men måste göra något. Ligger efter så det räcker..



Btw... min statistik har sjutit i höjden! xD Folk verkar gilla att läsa om hur dåligt jag mår, ja människan är sadist det bara är så. Hade besöksrekord här om dagen - trevligt trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :) och den är även intressant! dig kommer jag kika in till fler gånger :) kolla gärna in min blogg och lämna en liten kommentar om du vill! kramkram :)

2010-02-18 @ 20:22:32
URL: http://polsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0