It's time to do it!

Äter låångsamt och njuter av varje tugga, arom och smakupplevelse! Nästa vecka blir det smoothiediet som gäller och annan kall flytande mat. Tar vara på de sista dagarna nu med "al dente" mat :P

http://www.prevention.com/smoothies/images/410x290_berry_vanilla_smoothie.jpg

Idag har jag iaf först varit hos doktorn - Jag är "fullt" frisk!! :D SÅÅÅ GLAD ÄR JAG! Tog ett halsprov för säkerhets skull o får svaren imorrn men med största sannolikhet är det inget ^^
Ni vet ju vad det här betyder?! ^_______________________^ *happyface*

ahh, sen så stack jag o mamma till Täby för ett ärende, jag stod utanför med Sniezek (hund) så länge o åter igen så funkar "hundtricket" ;) Blev lite raggad på av några killar och jag o en av dem stod ganska länge o snackade. Jag hade såklart halvavtaget smink o mjukiskläder.. men alltid mysigt att få uppmärksamhet ^^ Sen kom mamma igen o vi sa hejdå till killen oså släppte hon av mig vid solariet som jag så länge längtat efter. Det va ett kärt återseende och nu är man "Lite brunare, lite snyggare, mycket bättre"

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0