Ska sova nu..

Skulle egentligen varit i märsta nu, eller typ påväg därifrån men pga av att SL fittar sig så kom jag inte någonstans.. Åkte till Danderyds Sjukhus för att ta bussen till pendeln, men bussen kom aldrig! Jag stod och vänta i 40 minuter och tillslut orkade jag inte mer så pappa fick komma och hämta mig. Hade inte hunnit till Märsta till spelningen så det va ingen idé att åka då jag iaf måste hem hysad tid då jag ska jobba "imorgon". Såg verkligen fram emot att få träffa mina gamla polare men det får bli en annan dag.. Snacka med Bennie ett jävla tag för jag va så irriterad på att bussen inte kom. Mina händer va så förfrusna att jag inte kunde smsa så ringde honom istället :P Han snackar fett roligt så det blev lite svårt för oss att fatta varann men det gick väl bra? Tills min mobil började dumma sig och lägga på hela tiden, så tillslut så orkade ingen av oss att ringa upp igen haha :P


Gammal bild på nån Turnleft-spelning

Det gick bra på jobbet idag däremot, trodde det skulle bli min turdag :P Vann på både Yatzy och Fia med knuff så det gjorde mig på bra humör ^^ Vad som va ännu bättre va det att påvägen hem så såg jag ett av mina ex, som bor här i närheten, släpa på en skottkärra full med snö hehe :P Han får slita han, i sina ytterst fina glasögon xD *skadeglädje*

Ne, nu blire sängen för mig. Fett synd att jag inte drog iväg då jag stått och fixa mig värsta snygg "/ men men, sover nog i sminket så är jag färdigsminkad för jobbet :P Orkar inte stå och spackla av nu >.<
Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0