Night time

Har filmat på Himmelska hundar hela kvällen. Tog mest bara inklippsbilder, ska göra en intervju nästa vecka. Det blir nog bra ^^ Måste försöka tänka kreativt den här gången för att säkra mitt betyg, men ahh vi får se hur det går xD

Åkte iväg en snabbis och solade sen. Älskar NJoy! :D Det är nära, det är fräscht, alltid ledigt solarie när jag är där och det går fort! De har såna där superstarka så solade bara i 9 minuter idag. Kör 12min på fredag eller lördag så att jag trappar upp brännan. Vill va fräschig på lördag och nästa vecka ^^ - PARTY PARTY!!

Spelade in en liten meningslös, skakig video.. Men njut iaf :)



Det lär bli en sista på ett tag då jag "imorrn" ska lämna tillbaka Tobbes saker till honom, och usb-sladden till mobilen är hans. Måste köpa en sen om jag får pengar över, måste planera nu vart allt ska gå. Det kommer hända så mycket de närsta månaderna! :D Eller har någon en USB-sladd till Sony Ericsson som de inte använder? Kan låna den bara så kan ni får den sen om ni skulle behöva den igen ^^

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Solar du redan :O el ah venne iofs hur länge du va tvungen o vänta te du får sola igen. Vet inte själv hur länge jag skulle hålla mig undan från d heller XD



Vill inte du ut på krogen me mig på fre kanske?(a) Men du skulle me iaf te Amanda på Lör right?

2010-02-24 @ 20:05:14
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0