The party don't start 'till we walk in

Asså igår va bara... HAHAHAHAHA! Det va så jävla länge sen jag va ute så det gick lite vilt till hehe
Ska inte gå in på allt vi gjorde men det vart bråk om mig och Jasmine (vi är för snygga för att gå på krogen ;D), en massa vinglig dans och min piercingoskuld försvann..

Men det va kul som fan! Ångrar ingenting :D
De va även mycket bättre folk på Montage så en niice stämning va det (förrutom vissa som gjorde mig mörkrädd). Kommer nog gå dit igen ^^



Mår lite halvtskigt idag efter nattens äventyr så ska käka lite soyachokladpudding och sova en stund. Ikväll är det fest hos Lilla Amanda :D PARTY PARTY!!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha<3



men whaat, filma du igår? XD vart va jag då? haha, hade för mig att jag dansa te mj låten...

2010-02-27 @ 18:48:22
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0