Det är såna som er som får mig att må dåligt.. bara så ni vet




Gud vad ja blir trött på mänskligheten... ALLA HAR FEL OCH JAG HAR RÄTT!!! Ska det va så jävla svårt att fatta??! Jag har bra betyg, gissa varför! Jo, för att jag gör något och inte bara sitter på mitt feta arsle, sover, spelar spel och kollar på film hela dagarna. Jag lägger faktiskt ner tid på skolan till skillnad på vissa andra (ska inte nämna några namn, men ni vet vilka ni är). Ni säger att ni inte behöver ha bra betyg och sånt. Men det är sånna som er som förstör vårt samhälle. Ignoranta, dumma jävlar är vad ni kommer växa upp som, och jag kommer inte vilja ha någon som helst kontakt med er när vi väl avslutat detta kapitel i livet. När jag blir lixom verkligen vuxen, med man och hus o grejer då skall jag endast omringa mig med intelligenta människor som har något vettigt att säga!!!

GÖR NÅGOT INNAN JAG TOTALDAMPAR PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0