Vanilla baby

Nu håller sytrarna på o färgar och bleker håret, som vanligt ;) Man måste ju se fräsch ut lixom!

Vi ska dra till Louie ikväll och fira honom ^^ En hård helg för min del; va hos Jasmine igår och förfesta med Rosé (såklart) och dansade massa :P Sen kom Oliver Och hans kompis Daniel, David? något sånt.. oså kollade vi först på Wall-E och sen på Död snö, jag somnade/däckade efter typ 20minuter in i andra filmen och sov tills den tog slut xD hahhga! Typiskt mig! Sen imorrn ska jag jobba! Första gången på ett nytt ställe, slutade ju där i Sollentuna så ska jobba i Täby hädanefter! :D

Nu ska Veronika köra in blekmedel i håret på mig :) Lite blondare, mycket dummare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0