Goddag/kväll

Har faktiskt varit uppe ett tag :) Vaknade vid 12 för att Tobbe gick upp. Bakis är jag inte, däremot kan det hända att jag fortfarande är lite småfull xD Det snurrar lite och koordinationen är inte den bästa. Jag brukar ju bli bakis två dar efter, så det kommer väl imorgon >.<

Ja, kvällen igår slutade ju med att jag gick till Louie. Där va det inte alltför mycket folk men ändå tilllräckligt. Några av Tobbes kompisar va där så umgicks mest med dem och Lo. De andra va mest såna där japan barn, eller vad man ska kalla dem.." J-rockare" typ.. och jag brukar inte alltid komma så bra överens med såna. De satt mest för sig själva och snackade inte så mycket med mig.. några hälsade och snacka lite med mig men ja, det är som det är. Jag hade trevligt iaf ^^

Jag kom ju dit ganska sent (eller tidigt tyckte jag), så de flesta hade kommit igång ordentligt. Men det är ingen fara, jag kom ikapp dem fort och varvade alla kan jag nog säga xD Det vart djupa samtal med Lo i tvättstugan, liggande på biljardbord, sängar, golvet några gånger.. Ja man var lite överallt XD Jag ska inte gå in på några detaljer men de flesta hade det nog trevligt xD Ska försöka få tag på foton av någon, det va kameror överallt hela tiden :P

Syrran och Eddie dök upp vid tolvslaget och inledde det nya året med stans coolaste katter ;) (jag menar jag och lo såklart då) Efter mer festande, några turer i badkaret och i hallen så vart det dags att gå hem. Jag tog såklart min TAXI!!! - min röst låter inte sådär egentligen xD



Jag ska fylla inlägget med lite bilder sen, men lo måste köra in bilderna först..


Kommentarer
Postat av: Tobbe

inte ok haha xD

2010-01-01 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0