Ingen nudelvecka här inte!

Nej, o nej! "Pengarna rullar in som de ska, de går bra nu" haha xD inte riktigt, men pengar kvar har man!"

Har varit i Sollentuna Centrum idag ^^ Orkade inte åka hela vägen till Kista.. (man blir bara våldtagen där ändå)  Köpte iaf mig ett par skinnleggins. Skitsnygga! MED bakfickor såklart. Fattar inte de som inte har det, de ser ju bara tjocka, lösa och äckliga ut! Det är så naket..
Sen lite småsaker till mamma, men måste hitta nåt till farsan.. Han fyller år nu i helgen jue!


Mobilbild.. En "oas" som de byggt mitt i centrumet.


Mina nya leggins från Vero Moda och det jag inhandlade på kicks igår.


Kommentarer
Postat av: Har du ens kollat på bilden?

"de ser ju bara tjocka, lösa och äckliga ut"

2010-01-19 @ 01:58:55
Postat av: Lunacii

Svar till "Har du ens kollat på bilden?" : ehhe, jag har bakfickor? vad är problemet..? jag vet att vinkeln inte är den bästa för min rumpa men trust me; mitt arsle är HETT i de brallorna! låt inte avundsjukan ta över lilla gumman, eller gubben för den delen.. ^^

2010-01-19 @ 02:14:46
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0