Lyckat Amanda... Lyckat..!

Gick upp för en stund sen och började fixa håret, sätta in linserna o sånt. Så skulle jag bara extra kolla om det är 13.00 eller 13.10 jag börrjar (kan ta en senare buss då), så ser jag att det är 12.00 jag börjar!! Så nu hinner jag inte till skolan, kan inte komma en timma sent jue >.<



Jag verkligen hatar att komma sent, hellre skippar jag hela lektionen isåfall. Tycker det är så pinsamt att gå in i klassrummet mitt under nån föreläsning eller nåt. Förstår mig inte på folk som går från skåpen samma tid som de börjar. Jag är van vid, och det gjorde vi i vår förra klass, att man är vid klassrummet 5-10 minuter innan lektionen börjar (
om det inte är nåt speciellt man gjort innan). Ännu värre är de som kommer in försent och snackar hela vägen in och fortsätter snacka när de sitter ner "HALLÅ VI HAR FAKTISKT LEKTION LIXOM!!"

Nu ska jag nog käka något, känner hur magen kurrar xD


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

hahaha, och jag har fått mindre tuttar :<

2010-01-27 @ 12:31:21
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: verra

pluggis

2010-01-27 @ 18:46:40
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0