Natten igår va fan crazy!

När jag först kom dit satt grabbarna o spelade poker, men de körde all in efter en stund för att äntligen avsluta det hela. Han som vann fick faktiskt en bunt pengar så det va nog kul för honom :P Sen tror jag att vi spelade kungen och jag och Kim förlorade när vi körde kategori: ölsorter. Jag trodde absolut inte att jag skulle förlora på det men jag är så sjukt dålig på att komma ihåg namn på folk och saker.. hehe Sen vet jag inte vad vi gjorde i vilken ordning, resten av kvällen är ganska luddig xD Vi satt o snackade i vardagsrummet iaf och Henri kom o drog undan stolen jag satt på vilket resulterade i att jag hamna på golvet asgarvades XDXD Sen vek sig stolen när jag skulle sätta min vingliga kropp på den så Bernhard fick hålla i o hjälpa mig :P Tror nog att det va efter lite mobbandes av mig som Bernhard gick o gav mig massage. SKÖNT! Kom ifrån alla gaphalsar som vägrade att släppa gamla minnen oxå..

Sen kom Bimbon o hävdade att Bernhard luktar fitta (xD) o efter det kommer jag inte ihåg mer än att jag sen gick hem.


Mobilbild av sällskapet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0