Nu är jag lagom utvilad ^^

Guud va skönt att få sova en stund, har saknat mina eftermiddagstupplurer!

Nu ska jag blogga en stund, lysna på massa skön musik och måste skriva lite på en uppsatts. Hade planerat att dra in till stan med en hund imorrn, men får se hur det blir med det. Känner att jag måste plugga mer. Är ju ledig på onsdagar så borde passa på o skriva klart mina engelska tentor och maila in dem. Vill ju inte sumpa mitt MVG nu lixom ;)



Syrran kommer hem om en kort stund så då låter jag henne ta datorn så att jag kan sätta mig o skriva utan att bli alltför distraherad. Måste ha hunnit skriva en del innan kl 22.. Det är ju Paradise Hotel då! Jag och syrran är helt besatta xD hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0