Nu ska jag försöka att få lite sömn..

Huvudvärken dödar mig snart, ska ta en aspirin till natten och hoppas på att jag slipper vakna flera gånger o springa o spy som jag annars har gjort varje natt. Har knappt någon energi i kroppen alls så tänker absolut inte åka till skolan. Kommer få värsta migränanfallet om jag ska sitta där, lyssna på allas dåliga engelska och höra wannabe-esteterna i rummet brevid.

Nu ska jag skölja av ansiktsmasken, borsta tänderna och lägga mig. Alla får hålla tummarna för att jag blir frisk snart!!
Bjussar på en bild jag tydligen tog igår..



PUSS


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

TUTTAR

2010-01-27 @ 12:07:04
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0