sleepy sleepy

Däckade i sängen för ett tag sen och vaknade nu o borstar tänderna. Inte konstigt att jag är trött efter gårdagens äventyr xD Imorgon väntar nästa, ska åka och handla och packa inför resan!! :D

Ska lägga mig nu, lär ha TVn på ett tag. Kollade på Whale Wars förut och det är en superbra serie! Älskar vad de gör för djuren och förstår mig inte på "the bad guys". BARBARER!!



Har snart fått ner Avatar oxå :D Såg den på bio för nån dag sen och ja den är skitbra och snygg, MEN den är så jävla klyschig! Typiskt amerikaner.. Så den va inte lika bra som jag hade förväntat mig men den är ändå cool med sin fantastiska "rave värld". Kändes som Fullmoon hela filmen xD Måste se den igen och då kolla in detaljerna mer och alla färger.


Natti natti
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0