SÖNDAG

Vaknade 06.24 av världens duns! Trodde att antigen va det någon som rämmat rätt ner i garaget eller kört över farsans bil.. :O Kollade sömnigt ut genom fönstret, och vad ser jag då?? Jo en STOR JÄVLA PLOGBIL!! Varför ska det hålla på på en SÖNDAG!! klockan HALV FUCKING SJU!?!??! >.< Dunsen va att de släppt en stor jävla container utanför vårt hus.. oså ska det där jävla plogbilen hålla på o skopa upp snö o lägga i den o den gasar och girar och låter värre än ett flygplan!  Jag har huvudvärk så det räcker på söndagar men nu vart det ju ännu värre ;___; Men ahh, de höll bara på i typ 3 timmar så jag lyckades  sova en timma sen innan jag skulle upp o gå till jobbet. :(


Morgontröttskakisbild på sömnförstörarmonsterbilen

Jobbet va chill däremot, vi spelade frågespel och fia med knuff så fick vila mig lite då :P Men däremot så va jag tvungen att stå en halvtimma ute i minusgrader och vänta på att päronen ska hämta mig. Så hann dö några gånger om där innan de kom o vi drog till Täby Centrum. Där sprang pappa bara in en snabbis o jag gick o köpte mig en macka för jag höll på o dog av hunger (frukost kl 15.40).. Sen iaf så bla bla bkla... lite grejer o tillslut åkte jag o mamma o handlade ^^ Det blev lite avsminkningsmedel, mat, random nödvändigt oså köpte jag nytt schampoo! Måste testa något "proffesionellt" märke för o försöka rädda mitt skadade hår! (att bleka håret 10 gånger om året är inte det bästa)
Köpte SYOSS, som tydligen ska vara bra för mycket skadat och slitet hår ^^ Ska testa den ett tag o se om det funkar annars testar jag TREsemme och jämför.


Lite skakig mobilbild jag tog i bilen.. Mackan va god, men servicen suger! De va sjukt sega att göra någonting och hon väntade mer än 5 minuter innan hon ens stoppa in mackan i grillen efter jag beställt. Jag som hade bråttom lixom! Lär inte handla där igen om jag har bråttom, kanske om ingen annan står o beställer så jag får all uppmärksamhet av personalen.


Mitt nya schampoo! Ska nog ta o använda det nu faktiskt, vill ju ha fräshigt hår imorrn lixom! ;)

puss!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

åååh är dem bra?

jag har precis handlat tresemme "moisture rich", de är så jävla bra. bästa jag testat.

2010-02-02 @ 00:27:48
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0