sweeeeet!

Ska sova hos IVY inatt ^^ Måste hoppa in i duschen snart så att jag inte blir alltför sen. Jag har en belägenhet att alltid komma försent överallt xD Tänkte dra innan halv 6 men det lär jag aldrig hinna...
Har käkat iaf ^^ Cous cous som man kokar i vatten, salt och ingefära (det får igång fettförbränningen) och till det soyakorv kryddad med massa vitlök :) Gott OCH nyttigt!

Resan till Malta va niice :D Varmt och skönt :) Ska köra in bilderna nån dag och göra en "day by day" recap ^^

Imorgon ska jag typ till Pilot, har planerat det iaf men man vet aldrig hur det blir. På lördag är det Louies fest iaf så då blir det party all the way!! :D Måste handla imorgon; blekning, kläder och sånt.. Skulle ha jobbat, men hinner inte för måste fixa håret så mailade min chef, jag ska ju iaf sluta. Hon svarade att jag kanske kan förflyttas till Täby som är mycker närmare, men eftersom vi har en veckas uppsägningstid så förväntar hon sig att jag ska jobba. Men jag kan inte asså, mitt hår går före jobbet...

 Har även bestämt att jag ska på kryssing i slutet av januari! :D Flera stycken från klassen ska åka så hänger på. IVY kanse oxå hänger med ^^ Hur som helst så kommer det bli ASKUL!! :D

Nu ska jag springa iväg!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0