Tuesday is coming

Ska till skolan några timmar och förhoppningsvis lära mig något nyttigt. Sen lär jag käka lunch i skolan och slappa ett tag. Tänkte dra förbi Täby C och kika in på Zara och se om de säljer min väst. Köpte mig en snyggelisnygg "päls"väst på Malta och hoppas på att den inte säljs i Sverige. Man vill ju inte gå runt och se ut som någon annan, eller alla andra..!


Den är mycket snyggare i verkligheten och passar utmärkt till min bruna skinnjacka!

Just nu är jag väldigt sugen på ett par högklackade stövlar som jag såg på Din Sko. De va faktiskt riktigt häftiga och tvekar på att ni "normala" människor kommer köpa och gå runt i dem. De va nästan på gränsen till för mycket för mig men det kan hända att jag köper dem iaf! :D Om man kan lämna tillbaka dem om ett tag lär jag köpa hem dem, prova dem, överlägga med syrra och mamma och sen besluta om jag ska behålla dem eller inte. Måste prova dem till olika outfiter oxå så jag vet att jag har något till dem.

Nu ska jag sova och drömma söta drömmar om småpojkar ;)
HAHAHA puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0