Multipersonaldisorder?

Asså jag har en förmåga att var 10de minut tappa bort min fjärrkontroll till TVn xD Det känns som om jag hela tiden måste leta efter den. Skulle behöva GPS på alla mina saker!  Någon annan som har samma problem?

Min syrra har en teori på varför det tar så lång tid för henne att göra sig iordning - en annan personlighet av henne kommer fram och gör saker och sen när hon är sig själv igen så har det gått massa tid som hon inte kommer ihåg vart den tagit vägen. (fattar ni? det är lite svårt att förklara) Men det är nog nåt sådant med mig oxå. Det kommer nog fram en annan "jag" ibland och flyttar om mina saker så att det riktiga "jag" inte hittar något sen. Jag kommer aldrig ihåg om jag flyttat nåt o vart, så därför försvinner allt. Eller så är det som den där gruppen på facebook.. Att det är mitt rum som gömmer mina saker :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0