Väntar på Tobbe så att jag äntligen kan käka lunch..

Är fett hungrig!!
Är i skolan fastän jag är lagom sjuk.. ser ut som ett vrak o bara lunkar omkring som en zombie. Har verkligen ingen energi. När ska det här gå över?! Måste till skolan imorgon oxå för vi ska börja skriva på projektrapporten. Fett viktigt så får släpa mig dit..

Ni är säkert trötta på mitt gnäll, men jag har faktiskt inget vettigare att skriva om xD haha Ni får gärna komma med förslag på nåt roligt jag kan göra eller skriva om i bloggen. Ingen kommenterar ju så har inte mycket att gå på.. Ja ser ju att jag har massa besökare, men inte en enda gör sig märkt. DÅLIGT!! >.<



Nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0