We stay awake when everybody else sleep

Festen igår va rätt spårad från min sida! XD Efter en flaska rysk champange kan allt hända ;P

Det va rätt lungt i början, men sen började lekarna och alla började känna av alkoholen, så då blev det stohej och strul och ramlande i snön. Vi körde sanning och konka, såkklart vart jag "tvungen" att pussa på en tjej då (inge choklad mellan brösten däremot), sen vart det ryska posten och då vart det ännu mer pusssar, strul, liggande på bord gränsle över Lo och annat kul xD Det kanske inte verkar så spårat, men ni skullen varit där! xD när alla är grovt packade så kan de barnsligaste lekarna bli totalt crazy XDXD HAHAHA

Nu ska jag dra till mitt nya jobb! Ska bli spännande, kommer inte komma ihåg vad alla heter bara.. det enda problemet. Men det ska nog gå bra iaf ^^ Sen ska jag möta syrran i Täby så ska vi inhandla massa mat. Hon har ju gått o blivit vegan nu så vi måste fylla skåpen med vegan mat. Jag kommer ju såklart oxå äta av den för det är så mycket fräschare. Använder redan soyaprodukter istället för mjölk och sånt :)

puss på er kadaverätare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0