A new beginning

Däckade som vanligt förut o morsan väckte mig precis xD HAHAHA Gud va schleten man kan va! Nu ska jag lägga mig igen och sova lääääänge.. Behöver ordentligt med sömn om jag ska överleva helgen! Kanske blir utgång "ikväll" (fredag), vart får jag se senare men vill inte sitta hemma och dega! Är mest sugen på nån hemmafest men kanske drar till Tanto en stund under dagen o möter brorsonen och chillar :D

Började köra in bilder så ska bearbeta dem lite när jag får tid. Så länge får ni njuta av en bild som Julia tog utanför skolan när vi precis "sprungit ut". Notera att det bara va jag och Louie som tog studenten :)



Alla vi åkte sedan i den vita limousinen! Körde förbi plattan o skrek på barnen som lodade där :D


Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0