In love we trust

Ska lägga mig och sova nu! Eller köra på nån bra film o dega med syrran. Orkar nog inte skeda henne inatt, fastän jag är på värsta myshumöret xD åhhå!! Hade en sån jävla mysig natt igår med min lantispöjk ^^ Skall göras om!! MÅÅÅNGA gånger :D puss på dig <3


http://farm3.static.flickr.com/2089/2206143753_d084de76f7.jpg


Inte många dar kvar tills jag, syrran, farsan, Jasmine o Linnéa sticker till Götteborrrg!!! Kommer bli sååå jävla fett!! Men innan dess ska jag hinna med en "dejt" med min Bennieboy, brorsonens studentmottagning o utgång på storstadens nattklubbar! Årets bästa vecka känns det som just nu! Hoppas det blir så bra som jag förväntat mig :D

Natti natti älsklingar!! :D
<33

Kommentarer
Postat av: takai

men jag då :(

2010-06-17 @ 11:09:39
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: ivy

D blir te va man gör d, så såklart d kommer bli såå freakin' awesome :D hihi<3

2010-06-17 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0