Shoo muthafuckahs!

Har haft lite allt möjligt för mig den senaste veckan! Fingrarna är fortfarande sönder så allt tar dubbelt så lång tid men igår käkade jag faktiskt nudlar med pinnar med VÄNSTER hand! Och det gick asbra, precis som med högerhand faktiskt, om inte bättre. Kanske ska bli vänsterhänt på heltid? haha :D

Ahh men jag har mest tagit det lungt.. eller inte.. Men va på Nype med Jasmine i fredags och dansade o träffade Krille o Amanda ^^ Även våran favoritbloggdrottning va där o snodde Amanda ifrån mig! :O HAHAHA Men ahh så kan det gå! Sen va jag hos John i Lördags o där gick det nästan FÖR villt til!! OMG ASSÅ VA VI HÖLL PÅ xD Jag va enda tjejen så man vart lagom antastad som vanligt :P Däckade där sen o i söndags stack jag o familjen till pappas chef på lite middag o sånt ^^ ASGOD thaimat fick vi!! Vill ha de där nudlarna till frukostlunchomiddag varje dag!!

http://www.menyse.com/productImages/pfi_11332_3.jpg

Igår fixade jag o syrran hennes utväxt.. Behövdes verkligen så nu ser hon lagom vampyrdrottningaktig ut :P o sen kollade vi på Paranormal Activity o asså.. seriöst jag kunde inte se slutet!! Båda två grät hysteriskt o skrek o jag bara blundade för ville verkligen inte se något äckligt!! haha Ska se slutet på någon solig dag med någon hehe

Nu idag har jag varit o åkt tunnelbana med mamma halva dan o va i stockholms ändar typ! Hann med både Upplandsväsby och Farsta hehe. Sl´kulle lära en hund att åka kollektivtrafik nämligen. Sen så gick jag på en promenad med Henri och nu ska jag duscha o fixa mig! Ska iväg o mysa med min favorit-Anton ikväll ^^


Ser alltid så lagom drogad ut på bilder xD

pusspuss!


Kommentarer
Postat av: amanda

värsta snygg!

2010-06-24 @ 00:20:52
URL: http://unnefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0