Soooo freakin' awesome!!!

Asså Pier Pressure va guld värt!! Jared stal mitt hjärta totalt o jag skulle göra och ge vad som helst för att få se dem igen o igen o igen o igen...!!!!! Synd bara att spelshemat sög så hann bara se några få låtar med HBS som jag nästan mest såg fram emot.. Men köpte en tischa av dem som kompensation för att jag dissade dem för 30 STM.

Dead by April och Pendulum överaskade mig glatt så har två nya favoriter ^^ Dock vart jag besviken på Paramore och H.I.M som jag faktiskt sett fram emot att få se.. De hade ingen energi o jag kände lixom inget när jag stod där. Jared o grabbarna däremot gjorde en oförglömlig show och det går bara inte att beskriva med ord hur grymma de är!!! Jared har en sån otrolig publikkontakt o han gav mig så mycket positiv energi att jag tillochmed tvingade upp syrran på mina axlar! Och hon är INTE speciellt lätt asså xD hahha Får inte nog nu asså, är totallt addicted o kollar igenom videos hela tiden :P Så för att inte drabbas av abstinenspanik så har syrran o jag bestämt oss för att dra ner en dag till Hultsfred o se dem!! Vilka hänger på??


Bild: Ulf Börjesson


Vill tillbaka till festivaldagen!! Vill bara återuppleva allt... ahh eller allt förutom värken i fötterna o illamåendet som kom under slutet. Vi va alla helt döda efteråt så det blev inge party. Vi stack bara tillbaka till våran svit, käkade mackor o däckade. Men det gjorde inget, dagen va så fucking freakin' awesome!!!

Bilder kommer då jag orkar fixa dem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0