Student 2010

Blir mest massa bilder som jag snott från Carin och Julia. Kanske postar mina senare.

Studenten va helt okey, hamna såklart vid mitt ex vid lunchen i skolan men det va mest bara väldigt ironiskt så skit i han lixom! Sen så fick vi våra betyg o "sprang ut" för trappen där våra när o kära stod o väntade på oss. Syrran stod där med en stor blå glittrig dildo till mig o blommor :D


Va bara tvungen att redigera sönder bilden. Såg så jävla ännu mer muppig ut!

Sen åkte jag limousine med Louie <3, Freddy, André, Philip, Jerry, Carin och Lydia! Vi åkte runt i stan o förbi plattan där vi skrek åt "emosarna" HAHAH Oså flörtade jag med ALLA som körde förbi o som vi mötte :P Så jävla kul att se deras miner när jag trycker upp brösten i fönstret XD hahah Sen iaf så åkte vi hem till Lo, drack champange, åt lite o sen stack jag på middag med familjen. Jag gick aldrig ut på kvällen för mådde så illa så jag däckade när jag kom hem o skulle byta om xD hehe men har hela sommaren på mig att festa! :D



















Så länge jag va med mina polare så va allt asbra!! Massa kärlek på er muppiga varelser :D

och Lo... ÄLSKAR DIG BABY!! <3


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

HAHHAHAHAHAHAH SISTA BILDEN

2010-06-05 @ 02:55:49
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0