Taking it e-e-e-e-asy

Shooo! Ligger och bara slappar i sängen. Så himla skönt att bara slöa haha Har sjukt ont i ryggen så masserar mig själv lite för vill va pigg o glad ikväll! :D Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än men nåt kommer nog upp! Fick lust att dra på mig nån snygg svart och glittrig klänning o go lite snobish med päls o grejer XD HAHA Det är så kul att göra till sig ibland o träffa andra slags folk. Men lär nog sluta att jag sitter på Harrys med grabbarna o en öl i handen :P


Just chillin' ^^

Nu ska jag nog fixa mina naglar, de har blivit aldelles slitna av allt städande! Sen ska jag chilla lite till o sen laga middag o börja fixa mig. Gör alltid mig iordning i sista minuten för gillar inte att gå omkring hemma färdigfixad o bara vänta. Sminket hinner fucka upp sig då oxå..

Hör av er om ni ska göra nåt kul!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0