What polish girls do

Försöker öka tempot på städningen.. Men det är jobbigt fan :P Måste skrubba golvet typ men har såna jävla blåmärken på knäna så tror jag låter det va lite halvskitigt.. Ingen bryr sig iaf! Har sjukt mycket att göra nu på bara några få timmar.. Ska nog tvätta håret nu, ser ut som ett skatbo asså xD Så jävla tovigt o sönderknullat HAHHAHA
Åt aldelles för mycket smörgåstårta oxå så ingen mer mat för mig idag! Ska ju ut med Anton på en ölrunda så nog med kalorier där! BAh! Nu har jag bråttom fan, han kommer hit om nån timme o då måste jag va klar med städningen!


Min dator va äckligt dammig!! Inte undra på att fläkten gjorde så mycket oväsen xD


Ren o fin efter damsugning o avdamning! :D

Pussi!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0