We did get freaky yeah...

Asså vet inte riktigt vad man ska säga om natten.. Men ni som inte va där missade nåt! xD

Jag drog till John med massa folk, bla Mats, Louie, Freddy. Lydia, Felix o Rickard. Sen så va lite fler där oså kom såklart Alex, Oskar o Oliver o jag bah "OOOOLIVEEEER!!" HAHAHAHHAHA De tyckte bara jag va cp som vanligt så ahh... Men efter lite lekar och mys i soffan så hettade det till ordentligt och slutade på ett minst sagt vilt sätt! Jag vill INTE se alla de bilder som togs där inne i lilla rummet xD ehhe o hoppas att de inte läcker ut!! Då blire kul hahah.... NOT!

Länge sen jag va sådär vild asså.. Toppar nog det mesta jag lyckats göra under fester XD Men jag ångrar inget o jag har bara kul! Vissa kan tycka att jag är helt störd, men jag tar inte åt mig av sånt... JAG FÅR ÅTMINSTONE LIGGA!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAAH


http://i233.photobucket.com/albums/ee78/hxcdangerr/drunk.jpg


Nu idag mår jag fett illa, huvudvärk o har så mycket blåmärken att jag inte kan ligga ner utan att det gör ont nånstans.. Men så an det gå! Nu ska jag ta två alvedon och leta upp någon som jag laga lite mat åt mig :)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

HAHAHHA "JAG FÅR IAF LIGGA" xD OMGG

2010-06-06 @ 12:35:55
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0