and I used to love you...

HAHAHAHA Asså någon måtta måste det ju ändå vara?!

Först behandlar du mig som du gjorde, sen skiter du i mig, sen börjar du umgås med världens drygaste och fulaste människor och att kalla vissa tjejer "snyggast" är en grov förolämpling mot mig då de är but-uggly!! Sen nu så stöter du på syrrans kompisar?? What's up with that dude?! Du vet väl att de är minderåriga? Att de är lika dryga danderydare som jag är och kommer ännu mindre vilja åka till ghettoland hem till dig? Om du är så jävla desperat, knulla åtminstone någon i din egen klass och storlek.. Utnyttja inte småtjejer!

Räkna med åtminstone ett ragg mindre nu, hon vet vad du gjorde mot mig ;)



Kommentarer
Postat av: Någon du känner

Faaaaaaaaaaaaaaan vad du är avis på honom ;)

GET OVER HIM!

2010-03-26 @ 18:44:57
Postat av: Saiko

Puss på folk som inte vågar gå ut med sina namn. :)

2010-03-27 @ 19:40:49
URL: http://saiko.bloggplatsen.se
Postat av: Tobbe

ahahah exakt! Någon måtta måste det ju vara!

Då kan jag meddela att hon varken är minderårig eller din syrras kompis på de sättet, hon har träffat veronika några ggr på plattan xD och hon sa själv att hon skiter i vad hon säger och att hon vill ha en egen uppfattning av mig.

Och jag har varken raggat eller sagt att jag vill knulla henne, så de är bara du som tror så jävla mycke.

Och hon är så jävla långt ifrån but-ugly så jag tycker att du ska sköta dig själv och ge fan i o spionera på mig, för jag vet att du gör de, jag tycker bara de är sorligt och tycker att du kan skaffa dig ett liv, tack!

2010-03-28 @ 12:59:09
Postat av: Tobbe

med att hon inte är minderårig menar jag att hon är byxmyndig, för de va de du snackade om xD

2010-03-28 @ 13:17:23
Postat av: Amanda

För det första så har jag inte sagt att just hon är ful. Jag har inte sett henne i verkligheten men hon verkar mycket sötare än vad dina andra små översminkade horor verkar vara..

För det andra så har jag så pass mycket liv att jag tycker att det är så jävla kul att kolla hur misslyckat ditt liv verkar ha blivit. Och att din kompis där uppe tror att jag är avundsjuk är ju bara löjligt! Varför skulle jag i hela friden vara avundsjuk på nån liten snorunge i förorten? Jag har haft det så jävla kul de senaste veckorna och tro mig, jag har fått ligga minst 5 gånger så mycket som dig haha Det är inget problem för mig att skaffa ragg som singel, jag hade dem redan som upptagen ;)

2010-03-28 @ 16:50:45
URL: http://lunacii.blogg.se/
Postat av: Tobbe

kul för dig!

Jo mitt liv på senaste tiden har inte varit så jävla bra för farsan har fått cancer, men annars tycker jag mitt liv är helt underbart =)

Du verkar ju vilja vara osams så jag skiter fullständigt i dig och vad du gör!

2010-03-28 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0