Birthday

Jag är sjukt trött just nu. Vaknade fan tidigt (för att ha lagt mig så sent) så har varit vaken alldeles för många timmar nu. Ska nog lägga mig nu o kolla på tv tills jag somnar och sen gå upp fett tidigt och skriva klart mina uppsattser som ska in imorrn. Ja... det låter som en bra idé ^^

På tisdag, eller imorrnkväll om jag är hemma så ska jag städa klart källaren. Pappa har städat halva dan och plockat burkar och grejs. Jag, syrran, Eddie och Jens drog o käka på pizzerian vid typ 13. Fett gott asså :D Där mötte vi Affe och Freddy som oxå käka med oss innan vi tog med oss två pizzor till Lo och Lydia som är för lata för att gå o äta hehe Så va vi hos Lo ett tag och kolla på tv o jag sov lite skönt i hans säng innan vi drog hem. Har bara gått runt här hemma som en halvdöd och inte gjort något vettigt alls hela kvällen. Fast det är ju min födelsedag så jag får va hur seg jag vill :P

Imorrn skola, sen in till stan med syrran och kolla på vegetarisk mat. Sen får jag se vad jag hittar på :) Jag är ju så spontan av mig ibland så vad som helst kan hända ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0