Blah balah buaöfdfsdgfT

Gjorde precis ett matteprov.. Det gick SÄMST! Fyfan asså, jag bara kollade på pappret och fattade ingenting. Det känns inte alls som om frågorna handlade om någonting som stod i boken, ofta jag har missat allt lixom? xD aja, Jag har en förmåga att alltid klara proven om jag gör dem på omprovstiden (jag har missat orginaltiden så därför jag gör provet då, jag har inte fått IG på de andra proven innan). Så jag lär få G på omprovet nu så det är lugnt. Har Nationella provet jag ska göra oxå så få ännu en till chans då.

Nu ska jag sätta mig med Lo en stund o störa honom när han redigerar sin film. Sen drar jag till Mörby och möter syrran och shoppar lite ^^ Ska in till stan till Tunnan ikväll med Freddy o Lo och dricka öl, skämma ut mig och tafsa på pojkarna :D MYSIGT!



Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0