Breaking the box

Jag har varit fett hemmafruig idag ^^ Har hängt tvätt, torktummlat, städat o lagat mat. Jag brukar aldrig göra kvinnogöra men mamma tvingar mig. Men nu vet jag att jag kan iaf :P Att sortera tvätt och köra in den i tvättmaskinen har jag däremot ingen koll på hur man gör. Så om killen tvättar så torktummlar jag ;D hehehe

http://nyheter24.se/noje/filmtv/article119305.ece/ALTERNATES/img514x344/

Jag ska lägga mig lite tidigare ikväll för ska nämligen upp till skolan och fixa lite grejs imorrn. Är inte alls van vid att gå upp så vi får se hur det går hah! Men skönt att komma hemifrån en stund, kanske drar in till stan o köper mig lite fika efter ^^

Nu ska jag se klart på Transformers 2! Började kolla igår men orkade inte kolla klart. Den är fett bra iaf :D ÄLSKAR TRANSFORMERS! <3


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

äsch, det där är min vardag vafan.

2010-03-17 @ 23:54:10
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0