Early morning

Asså vafan... Det är totalt ohumanistisk tortyr att gå upp såhär tidigt! Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Måste sminka klart mig oxå då jag såklart inte hann det hemma. bläää... Förstår inte vad man ska göra uppe vid den här tiden?!

aja, nu ska jag ha matte till kl 9. Sen måste jag hitta på något fram till kl 17.. Några förslag? Ska nog förbi Täby C en stund men de öppnar väl inte förrens 11 typ? Jobbigt läge, orkar inte åka hem igen lixom. Jag lär väl sitta här och klaga påhur tråkigt jag har det eller nåt. Kanske kan skriva något produktivt :)

Sticker och sminkar klart mig nu! Hörs efter matten!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0